نوشته شده توسط : رضایی

بانک ژورنال طراحي دکوراسيون داخلي 2011 dvd


بانک ژورنال طراحي دکوراسيون داخلي 2011 dvd


اين ژورنال ها براي ايده گرفتن معماران و کارشناسان محترم در نظر گرفته شده است.

نمونه اي از عکس هاي ژورنال در تصوير بالا امده است.

قابل اجرا در دي وي دي و کامپيوتر

فقط و فقط در 1 دي وي دي

توجه به فضاي داخلي و نحوه و تقسيم بندي پلان ها، نقش مهمي را در ساختار معماري يک بنا بر عهده دارد. طراحي فضايي با انعطاف پذيري بالا و تنوع پذير از لحاظ چيدمان و آرايش سطوح مي تواند کارکرد هاي مختلفي را بپذيرد و اين در حالي است که مخاطب احساس رضايت بيشتري از فضا خواهد داشت. استفاده از جدا کننده هاي سبک و قابل حمل، شفاف سازي، رنگ بندي هاي متناسب با نياز هاي موجود، تنوع مصالح، توجه به نحوه قرار گيري و تعامل مابين فضاهاي مختلف از جمله ويژگي هايي هستند که در کنار ساختار خاصي که براي يک پلان معماري در نظر گرفته شده است، مي تواند بر غناي آن افزوده و حتي قسمتي از مشکلات آن را حل کند.
از طرف ديگر معماري داخلي به لحاظ معيارهاي روانشناسي اهميت بسياري دارد. ميزان امنيت، صميميت، شور و هيجان و آرامش موجود در يک فضا را با مي توان با راهکارهاي مناسب تشديد يا تضعيف کرد. هر کدام از انسان ها داراي تعلقات ذهني و روحي خاصي هستند که پاسخگويي به نيازهاي آنها در معماري داخلي اولويت قرار مي گيرد، از اين رو نگرشي علمي و راسيونال در کنار خلاقيت هاي هنري مطرح شده و يکي از مسائل مهم در اين زمينه ايجاد تعامل و هماهنگي بين آنها است.
امروزه مبحث طراحي و دکوراسيون داخلي، اهميتي خاص يافته و حتي به عنوان رشته اي مجزا تدريس مي شود. الگوهاي و ايده هاي مختلفي اعم از مدرن و کلاسيک، توسط طراحان اين رشته به کار گرفته مي شود و از محدوديت هاي معماري در زمينه اجرا، معمولا خبري نيست و مي توان به ايده هاي بلند پروازانه ايشان تجسم بخشيد، چه بسا به گونه اي ميان گستره اي، موضوع فعاليت رشته هاي مختلف هنري از مجسمه سازي گرفته تا نقوش برجسته قرار گرفته ميگيرد. پيشرفت تکنولوژي به سبب تسهيل در يکسري از مسائل تاسيساتي و اجرايي از يک طرف و تنوع و کارآيي بالا در محصولات عرضه شده، زمينه مساعد و کارآمدي را در سطح جامعه به وجود آورده است؛ بهانه اي که پرداختن به مقوله طراحي داخلي را جز لاينفک فضاهاي معماري بر مي شمارد. معماري داخلي و توجه به جزئيات و تزئينات بعد از چندين دهه سکوت و فراموشي، رويکردي دوباره پيدا کرده و جالب تر اينکه سعي مي کند نمود هايي از معماري گذشته را در تلفيقي با الگوهاي مدرن بيان کند؛ مساله اي که سال ها است در معماري مورد بحث و جدل قرار گرفته و تا کنون نتيجه اي حاصل نشده است.
معماري گذشته ما سرشار است از ظرافت ها و ريزه کاري هايي که هزاران ايده و خلاقيت را در خود نهفته است. تزئينات و کاشيکاري هاي داخلي با تناسبات و رنگ بندي خاص خويش در کنار کالبد دروني، فضايي رمزگون را تداعي مي کنند و هم اکنون نيز ارزش فضايي خويش را حفظ کرده است

مجموعه فرفورژه و صنايع فلزي برنز،چراغهاي خياباني پاركي
هزاران طرح از اروپا و آمريكا
صدها طرح متنوع،مبلمان،صندلي؛ميز راحتي
مجموعه اي برگزيده دهها كتاب و ژورنال،نرده،حفاظ،گارد و ترانس
فضاي سبز،گل نرده،جاشمعي،آباژور،وسايل فانتزي
مجموعه اي بسيار وزين حاوي صدها طرح متنوع،
طرح نرده و مبلمان از اسپانيا
نرده،حفاظ درختان،چراغ هاي روشنائي كلاسيك،صندلي پاركي
صنايع فلزي،آبكاري شده برنج و چدن،ميز،كنسول
حفاظ،كلون ها،مقبره ها،طاقديس ها،سرويس خواب،دكور باغي
مبلمان،گلچين دهها كتاب وژورنال
پل كوتاه،آلاچيق،سردربمنازل سايه بان ستون،مجسمه،راه پله
گارد جلو شومينه،حفاظ نرده،شمعدان
گلچيني از بهترين طرحهاي 2010 و 2011 از بين دهها كاتالوگ وژورنال
ادر اين ژورنال براي ايده گرفتن معماران و كارشناسان
محترم دكوراسيون در نظر گرفته شده است



قيمت: 7000 تومان
لطفاً براي خريد بانک ژورنال طراحي دکوراسيون داخلي 2011 dvd روي تصوير زير کليک کنيد.

خريد بانک ژورنال طراحي دکوراسيون داخلي 2011 dvd






:: برچسب‌ها: بانک ژورنال دکوراسيون داخلي , بانک ژورنال طراحي دکوراسيون داخلي , فروشگاه ژورنال هاي معماري طراحي , طراحي آرايي مجله پرشين جي اف ايکس , فروش ژورنال دکوراسيون طراحي داخلي , ژورنال نماي بيروني ساختمان , خريد سيدي طراحي دکوراسيون آشپزخانه , طراحي دکوراسيون آشپزخانه , خريد پستي طراحي داخلي دکوراسيون , آتليه جم نمونه طراحي دکوراسيون داخلي , دکوراسيون داخلي ايران , دکوراسيون خريد تصاوير دکوراسيون داخلي , دکوراسيون داخلي کابينت آشپزخانه , تدارکات خريد داخلي , سيستم هاي خريد داخلي , نمايش سريع , نرم افزار خريد داخلي تدارکات کالا , شرکت بهکو سيستم خريد داخلي] , فرم اعلام وضعيت خريد داخلي , مديريت پشتيباني ساخت خريد داخلي , تدارکات کارپردازي خريد داخلي , خريد داخلي تداركات رايورز , ,
:: بازدید از این مطلب : 297
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 7 تير 1391 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: